Siirry pääsisältöön
Osta verkossa kohteessa: AT | IT | CH | FR | DE | UK | CZ | SE | DK | BE | NL | IE | ES | PL | PT | FI | GR | RO | NO | HU | BG | HR | LU

FAQ - kysymyksiä ja vastauksia

TILAUS

Voit peruuttaa tilauksesi. Jos sinulla on peruutuksia tai muutoksia tilaukseesi, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen service@mosafil.com tai puhelimitse numeroon +49 40 79 75 08 920.

Mielellään! Mosaiikkikuviot toimitetaan kooltaan n. 10x10 cm, laattakuviot leikataan halutusta laatasta ja niiden koko on max 30x60 cm, eikä niitä voi vaihtaa tai palauttaa.

Koska olemme puhtaasti online-jälleenmyyjä, voit tilata tuotteitamme verkossa osoitteessa www.mosafil.com.

MAKSUT JA HINNAT

Voit maksaa Mosafililla seuraavilla maksutavoilla: • Välittömästi • PayPalilla • Ennakkomaksulla • Laskulla • Luottokortilla

Kyllä, kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Ei, hinnat eivät sisällä toimitus- ja toimituskuluja sisältäen ALV:n. Toimituskulut lasketaan painon ja postinumerosi perusteella. Toimituskulut lasketaan automaattisesti ja näkyvät ostoskorissa.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa service@mosafil.com. Lähetä meille tilausnumerosi tai tilausnumerosi, jotta voimme lähettää sinulle puuttuvan laskun.

LAIVAUS

Tällä hetkellä lähetämme pakettimme vain DHL:n tai DPD:n kautta. Jos tilauksen kokonaispaino on liian painava, se toimitetaan Kühne & Nagelin ja Hellmannin varustamon kanssa. Pyrimme aina tarjoamaan asiakkaillemme parhaat toimitusvaihtoehdot ja valitsemme huolellisesti kumppanimme varmistaaksemme nopean ja luotettavan toimituksen. Toimitus tapahtuu nostolavalla, "free curbside". Varmista, että käytettävissä on vapaa pääsy ja kiinteä pinta, jotta voit sijoittaa lavat vastaavasti.

Kyllä, voit antaa erillisen toimitusosoitteen, joka eroaa laskutusosoitteesta.

Mosafil-tiimimme pyrkii aina käsittelemään tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Koska tuotteillamme on eri toimitusajat, löydät ne tuotesivultamme. Tätä päivitetään jatkuvasti.

Kun olemme lähettäneet tilauksesi, saat sähköpostin, jossa on seurantanumero tilauksen seurantaa varten.

Ei, valitettavasti emme tarjoa pikatoimitusta.

VAATIMUS

Tarkista tilauksesi huolellisesti sen saapuessa. Jos tilauksesi on vaurioitunut kuljetuksessa, ilmoita vahingosta meille samana päivänä. Lähetä meille myös kuvia vaurioista sähköpostitse osoitteeseen service@mosafil.com. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ja ryhdymme tarvittaviin toimiin vaihtoa tai hyvitystä varten.

Pahoittelemme häiriötä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen service@mosafil.com ja lähetä meille myös kuvia väärästä tuotteesta. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ja ryhdymme tarvittaviin toimiin vaihtoa tai hyvitystä varten.

Jos palautat tilauksesi, sinun on järjestettävä se itse ja vastattava pakettipalvelun tai varustamon kulut itse. Marketplacesta tehdyistä tilauksista ei peritä palautuslähetyskuluja. Lisätietoja löydät peruutusehdoistamme.

Kun olemme vastaanottaneet lähetyksen ja tarkastaneet tuotteet, hyvitämme sinulle asianmukaisen maksusumman. Postin toimitusajasta ja maksutavasta riippuen hyvitys tulee tehdä tilillesi 14 arkipäivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Hyvitykseen käytämme samaa maksutapaa, jota käytettiin alkuperäisessä kaupassa. Lisätietoja löydät peruutusehdoistamme.

ASIAKASTILI

Voit rekisteröityä milloin tahansa ilmaiseksi ja ilman velvoitteita osoitteessa www.mosafil.com kohdassa Oma tili. Rekisteröityminen tuo monia etuja, kuten: • Nopeat ostokset • Tallenna tietosi ja asetukset. • Tilauksen yleiskatsaus ja toimitustiedot • Hallitse uutiskirjetilaustasi Rekisteröitymisen jälkeen saat meiltä vahvistussähköpostin ja voit kirjautua tilillesi milloin tahansa.

Voit muuttaa henkilökohtaisia ​​tietojasi milloin tahansa. Tätä varten sinun on kirjauduttava sisään asiakastilillesi. Voit muuttaa tietojasi kohdassa "Henkilötiedot".

Se ei ole ongelma! Voit pyytää uutta salasanaa milloin tahansa. Napsauta Oma tili -kohdassa "Unohdin salasanani". (Linkki) ja kirjoita sitten sähköpostiosoitteesi. Saat tämän jälkeen sähköpostin, jossa on linkki, jonka avulla voit nollata salasanasi. Napsauta sähköpostissa Reset Password ja anna sitten uusi salasana. Kun olet määrittänyt uuden salasanan, voit kirjautua sisään normaalisti uudelleen.

Jos haluat poistaa asiakastilisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme maanantaista perjantaihin klo 9.00-17.00 puhelimitse numeroon +49 40 797 50 89 20 tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen service@mosafil.com . Olemme täällä auttamassa.

ASIAKASPALVELU

Jos et enää halua saada uutiskirjettämme, voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa. Voit tehdä tämän napsauttamalla jokaisen uutiskirjeen lopusta löytyvää peruutuslinkkiä.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: maanantaista perjantaihin klo 9.00-17.00 tai puhelimitse puh. +49 40 797 50 89 20 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen service@mosafil.com. Olemme täällä auttamassa.